Eindelijk weer officiële wedstrijden voor Baarlo2. Na het kampioenschap van vorig seizoen is er toch wel het een en ander veranderd binnen de selectie. Met name bij Baarlo 2 zijn er enkele wijzigingen in zowel staf als spelersgroep doorgevoerd. Henk heeft natuurlijk afscheid genomen als leider, we zoeken nog steeds trouwens een vervangende leider? Wie o wie?

In de spelersgroep is er afscheid genomen van enkele spelers. Stan ‘squirtle’ Canjels gaat dichter bij huis voetballen en spuit de ballen bij VCH het doel in. Brian Maukisch verkiest de schoolbanken momenteel boven zijn voetbalcarrière. Maarten Grubben wil graag door beren aangevallen worden in Canada. Maarten Camper gaat op zoek naar zijn droomvrouw in Azië en ook Noud Schotman wil gaan reizen, maar Noud leeft van dag tot dag dus verdere details kunnen we nog niet geven.

Daarentegen hebben we Timo ‘de pitcher’ v. Roij, Juul ‘de kopere zaag ‘ van Lier, Sil ‘Goldenboy’ Zeetsen en “Tiki taki” Tonny Boots mogen verwelkomen binnen de groep.

Twee oefenpotjes gehad, uitslag na 180 minuten: 7-7… Veel regen, veel goede aanvallen, veel persoonlijke fouten. Bij deze willen we nogmaals de speler van HBSV 2 sterkte wensen bij zijn herstel, laat de Bacardi smaken!

Gistermorgen was het zover. Rood tegen Blauw, Baarlo 2 tegen Helden 2. De tegenstander in het bekertoernooi acteert in de 1e klasse en dit is dus een klasse hoger dan Baarlo 2.

De eerste helft was onherkenbaar voor de trouwe Baarlo 2 supporter. De degelijkheid die de laatste twee jaren achterin heerste, daar was gisteren niks van over. Ruststand 0-4 en eigenlijk hebben we ook weinig zin om hier op terug te kijken. Met andere woorden… we zijn de wedstrijd alweer vergeten door de vele alcohol.

Eindstand 1-5, doelpuntje van Timpie.

Maar waar we allemaal voor kwamen, Baarlo 1 -  Bieslo 1, formule 1, Eredivisie, de nieuwe dames, de introductie van de pitcher, snacks, de zon en dit allemaal onder het genot van een goudgele rakker.

Baarlo 1 won met 4-0 en het werd tijd om het rad te gaan aanslingeren. Tonny Boots was spreekstalmeester en wist maar liefst 114 x helaas te verkondigen tegen de dorstige/hongerige gokkers. Enkele prijzen van het rad:

• Pitcher bier.
  • Een nachtje met Sven.
  • Shotjesssssss.
  • Een kopstoot van Kay.
  • Snackssss.
  • Knuffelen met Ard de knuffelbeer.
  • Chips.

Al met al werd er zo’n 250 x aan het rad gedraaid en heeft de club weer een mooie zakcent verdiend, met dank aan de activiteitencommissie en de rest die mee geholpen heeft. De zakjes chips en de wijn kunnen zo goed ververst worden en deze vloeide dan ook rijkelijk.

Bird mocht zelfs de frikadellen van Joeri opeten en de pitchers vloeide rijkelijk.

Ook de bezoekers uit Beesel wouden ff aan het rad draaien en Hansie Hansie won de nodige shotjes.

Tevens willen we ook een compliment geven aan het nieuwe 7e, we hebben weer wat drankpartners erbij op de zondagmiddag, top! De dames waren in mindere getalen aanwezig ditmaal, maar de dames die er wel waren genoten wel van de shotjes.

Rond 20.00 uur ging de kantine (al) sluiten en de spelers splitsten zich. Een aantal hongerige beren ging nog wokken en op zoek naar de kesselse WOKNOK. Ook belandde er nog een groepje bij Chris en een aantal ging verstandig naar bed. Prima Sunday!

Volgende week wacht Swalmen 2 uit. Vorig seizoen 0-10 winst ...