09/08/14 Oefenduel Baarlo – Ysselsteyn : 0 – 4

In het eerste oefenduel tegen 4e klasser Ysselsteyn begon Baarlo hoopgevend met enkele gevaarlijke acties waaruit eigenlijk gescoord had moeten worden in de beginfase.

De kansen voor o.a. Matthijs Hanssen en Leon Peeters bleven echter onbenut. Nadat Ysselsteyn gescoord had ging Baarlo steeds stroever spelen en zakte de wedstrijd naarmate de tijd vorderde als een plumpudding in elkaar. Niet voor Ysselsteyn dat gretig profiteerde van het matige Baarlose spel en de einduitslag uiteindelijk naar 0-4 opschroefde in een sportieve wedstrijd die prima en zonder problemen werd geleid door clubarbiter Arno v.d. Eertwegh.

20140809 Baarlo Ysselsteyn oefenduel 01
Baarlo-speler Frank van Oijen kapt een tegenstander uit. (Foto:LenG).

De nieuwe trainer Rob Geenen had zich wellicht een ander debuut bij Baarlo gewenst, maar dat zat er niet in deze middag met een team dat nog verre van compleet was a.g.v. vakanties en ook blessures en waarin ook nog volop – deels gedwongen - geëxperimenteerd werd.

Verslag en foto's : LenG

2014-2015 Oefen- en bekerduels Baarlo 1