Het project "Toekomst vv Baarlo" staat aan de start van 'de tweede helft'. De projectgroep wil graag alle leden uitnodigen voor een presentatie van de nieuwe organisatiestructuur, waar het bestuur onlangs goedkeuring op heeft gegeven.

Donderdagavond 6 oktober is iedereen vanaf 20.00 uur welkom in Kantine De Meeren. De projectgroep legt aan de hand van een presentatie uit waarom een nieuwe organisatiestructuur noodzakelijk is (terugblik op de 'droom-' en 'spiegelbijeenkomst', ook wordt de nieuwe structuur (globaal) gepresenteerd. Omdat er voor een goede invulling van de structuur enthousiaste vrijwilligers nodig zijn, hopen we op een grote opkomst.

Op deze avond zal ook de KNVB weer vertegenwoordigd zijn. De projectgroep heeft de KNVB gedurende het project op de hoogte gehouden van de stand van zaken en heeft altijd een positieve feedback ontvangen vanuit de KNVB. De vertegenwoordigers van de KNVB leveren ook een bijdrage aan deze avond.

Reserveer dan ook in je agenda: donderdag 6 oktober, 20.00 uur. De projectgroep rekent op jullie!

Toekomst vv Baarlo, de tweede helft

Nieuwsrubriek Prfojectgroep Baarlo": lees verder