Nu de vakanties weer bijna voorbij zijn en het voetbalseizoen langzaam aan van start gaat voor iedereen, is het tijd jullie op de hoogte te brengen van het project 'Toekomst vv Baarlo'.

De radio stilte van de afgelopen periode betekent namelijk niet dat het project stil staat. Integendeel, het project gaat nu pas echt van start!

In de afgelopen maanden heeft de projectgroep hard gewerkt aan een nieuw organigram voor de club. Dit nieuwe voorstel beschrijft de beoogde organisatiestructuur, inclusief alle werkgroepen. Per onderdeel is uitgeschreven welke taken er zijn en welke taken behoren bij elke functiebeschrijving. Het voorstel is voorgelegd aan het bestuur, waarmee de projectgroep binnenkort om de tafel zit om het nieuwe organigram te bespreken. De doelstelling is om goedkeuring te krijgen op dit organigram, waarna we van start kunnen met het invullen van de juiste mensen per onderdeel/werkgroep.

Afbeelding organigramDe projectgroep 'Toekomst vv Baarlo' is na alle bijeenkomsten die er zijn geweest tot de conclusie gekomen dat deze nieuwe organisatiestructuur noodzakelijk is om het project voort te zetten en van vv Baarlo klaar te stomen voor de toekomst. Het zal echter geen makkelijke klus gaan worden, maar we zijn overtuigd dat er voldoende enthousiaste mensen binnen de vereniging zijn die straks ook de handen uit de mouwen zullen steken en de nieuwe organisatiestructuur vorm gaan geven.

We hopen dit deel van het project voor de eerstvolgende algemene ledenvergadering af te ronden, zodat we de nieuwe structuur tijdens deze vergadering kunnen presenteren. En daarna gaat het project pas echt van start en hebben we de hulp van veel leden hard nodig.

We houden jullie op de hoogte en rekenen op jullie medewerking.

De projectgroep 'Toekomst vv Baarlo'.
Sander Bongers, John vd Heur, René Janssen, Milou Korsten, Edwin Peeters, Bram Reumkens