De werkgroep "Toekomst vv Baarlo" werkt, met goedkeuring van het bestuur, aan een nieuwe organisatie structuur voor vv Baarlo.

Een afvaardiging van onze werkgroep "Toekomst vv Baarlo" heeft op maandagavond, 14 maart 2016, overleg gepleegd met het bestuur van vv Baarlo. Tijdens dit overleg is een eerste opzet besproken voor een geheel vernieuwde organisatiestructuur voor onze vereniging. Een structuur waarin we de organisatie veel 'strakker' willen neerzetten en het voor iedereen duidelijk is wie nu eigenlijk wat doet binnen vv Baarlo. Het bestuur heeft hier enthousiast op gereageerd, wij gaan nu met de werkgroep "Toekomst vv Baarlo" de vernieuwde organisatiestructuur verder uitwerken.

We maken daarbij ook gebruik van de aangeboden ondersteuning door de KNVB en we gaan een aantal leden benaderen om mee te denken. Doelstelling is om de vernieuwde organisatie structuur voor het nieuwe seizoen te kunnen presenteren, inclusief de invulling van alle rollen die gedefinieerd worden. Oftewel, aan alle rollen die er komen worden de juiste personen gekoppeld. Dit betekent dat we nog een grote uitdaging te gaan hebben, maar we zijn overtuigd dat we met een vernieuwde organisatiestructuur vv Baarlo klaar stomen voor de toekomst.

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, maar het mag duidelijk zijn dat er op de achtergrond veel aan het veranderen is.

Werkgroep "Toekomst vv Baarlo"