VV Baarlo, in de persoon van bestuurslid René Janssen, was zaterdag 27 juni jl. te gast bij Omroep P&M, om het  binnen gesleepte  sponsorcontract ter stimulering van het vrouwen- en meidenvoetbal nader toe te lichten. De opnames werden gemaakt op een prachtige locatie bij Kasteelhoeve D'Erp in Baarlo.

Dinsdag 23 juni jl. kreeg VV Baarlo in een online-bijeenkomst te horen dat de club een 3-jarig sponsorcontract via de ING krijgt om het vrouwen/meidenvoetbal verder op de kaart te zetten, te stimuleren en te promoten. Hoe dat ging lees het reeds eerder hierover gepubliceerde artikel "Bondscoach Sarina Wiegman verrast ons met driejarig ING sponsorcontract".

Interview bij Omroep P&M
René Janssen, voortrekker in deze binnen de club, schoof aan de Omroep P&M-tafel om toe te lichten hoe en waarom juist VV Baarlo dit contract heeft toegewezen gekregen. Niet gezien of wil je het nog een keer zien en horen?  Dan klik op onderstaande banner (You Tube video)

20200627 PenM ING sponsoring meidenvoetbal
Bron: Radio P&M / Bestuur VV Baarlo