Hoewel mondeling al reeds eerder toegezegd, heeft René Janssen onlangs ook officieel zijn contract verlengd als trainer/coach van Baarlo 2. Vanaf augustus a.s. zal hij - voor het 7de achtereenvolgende seizoen ! - het tweede elftal weer onder zijn hoede nemen.

20200612 René Janssen blijft assist trainer
René Janssen (links) bij het ondertekenen van het contract. (Foto:LenG)

Met bijgestelde ambities zet René zijn taak voort: "Na de promotie naar de 2de klasse dankzij het kampioenschap een seizoen eerder, was handhaven de doelstelling. Gezien de derde plaats op de (eind)ranglijst bij de als gevolg van de coronacrisis voortijdig beëindigde competitie 2019-2020, stel ik de ambities naar boven bij. Nacompetitie voor promotie, daar gaan we voor met Baarlo 2 in het nieuwe seizoen.Ambitieus, I know, maar je moet de lat hoog leggen!"

Aangezien Baarlo 2 een selectieteam is, zal hij tevens nauw samenwerken met de - nieuwe- hoofdcoach ( Tim Nabben).

We wensen René en Baarlo 2 natuurlijk heel veel succes!

Bron: Het Bestuur