Het bestuur van VV Baarlo is er in geslaagd een opvolger te vinden voor de vertrekkende trainer Joeri Janssen. Met ingang van het nieuwe seizoen 2020-2021 gaat Tim Nabben de selectiegroep van VV Baarlo als hoofdtrainer onder zijn hoede gaan nemen. Net als zijn voorgangers Rob Geenen en Joeri Janssen zal hij daarbij worden geassisteerd door René Janssen, die ook weer de coaching van het 2e team op zich neemt.

De 41-jarige Tim Nabben is woonachtig in Venlo, waar hij samen met echtgenote Suzan en 2 jonge dochters een gezinnetje vormt. In zijn dagelijkse baan is hij als Salesverantwoordelijke werkzaam bij De Beer Verf in Venlo. Naast voetbal heeft hij als hobby’s handbal en koken.

In zijn actieve periode als voetballer was Tim jarenlang een vaste waarde in het 1e elftal van Venlosche Boys. Ook heeft hij een tijdlang bij VVV gespeeld, zowel in de jeugd als later in het 2e elftal. Zijn trainerscarrière startte hij ook bij de jeugdafdeling van Venlosche Boys. Daar was hij vele jaren werkzaam als hoofdtrainer van de standaard jeugdteams en hoofdopleidingen. Vervolgens ging hij als hoofdtrainer aan de slag bij Belfeldia en daarna bij onze buur HBSV. Bij beide clubs was hij 3 seizoenen werkzaam. Met HBSV werd hij in het seizoen 2015-2016 kampioen in de 4e klasse. Wegens een nieuwe uitdaging bij zijn werkgever besloot hij zijn trainersjob bij de Houtblerickse club enkele jaren geleden te beëindigen.

20200427 Tim Nabben hoofdtrainer 120200427 Tim Nabben hoofdtrainer 2

Foto 1: De nieuwe hoofdtrainer Tim Nabben (links) en voorzitter Jules Dorssers bij het ondertekenen van het samenwerkingscontract. (Foto's:LenG)

Nu na 2 seizoenen onderbreking kruipt het bloed blijkbaar weer daar waar het niet gaan kan en besloot hij - met succes dus - te solliciteren op de plotselinge vacature bij onze club. Beide partijen zien de samenwerking met vertrouwen tegemoet. Maandag 27 april werd dit bezegeld met het tekenen van het contract in ieder geval voor het komende seizoen met optie op verlenging.

De kennismaking met de complete selectiegroep zal - waarschijnlijk - ergens in de zomermaanden plaatsvinden, mede afhankelijk uiteraard van de maatregelen in de coronacrisis. Het bestuur wenst Tim Nabben veel (werk)plezier en succes toe tijdens zijn werkzaamheden als hoofdtrainer bij VV Baarlo.

Bron: Bestuur