Door de onverwachte beëindiging van de samenwerking met onze huidige hoofdtrainer Joeri Janssen aan het eind van dit seizoen, zijn we op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer die vanaf 2020-2021 de selectie van VV Baarlo onder zijn hoede wil nemen.

Trainer gezochtVoetbalvereniging Baarlo is een bloeiende club van ca. 650 leden met een rijke historie van ruim 90 jaar. Momenteel nemen 7 herenteams, 2 vrouwenteams, 1 veteranenteam en 18 jeugdteams (waaronder 1 meidenteam) deel aan de diverse KNVB-competities. De club drijft op  ca. 170 vrijwilligers. Sportprestaties hebben een stevige plaats gekregen, maar er is binnen de vereniging ook veel ruimte voor recreatief voetbal en ontspanning via diverse nevenactiviteiten.

Profiel hoofdtrainer

Voor de selectiegroep VV Baarlo 1 en 2, zijn wij op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer, ingaande seizoen 2020-2021. Baarlo 1 is de afgelopen seizoenen een stabiele derdeklasser gebleken. De ambitie voor de toekomst is minimaal dit niveau vast te houden, met als streven mogelijke uitschieters hogerop.

Wat wij vragen:

• Een trainer met passie voor het vak en in het bezit van de vereiste diploma’s, voorzien van geldig licentienummer, die de bevoegdheid geven tot het trainen, begeleiden en coachen van spelers, uitkomende in de 3e klasse van de KNVB.
  • Aantoonbare relevante ervaring als trainer/coach is een pré, maar voor ons geen must.
  • Bereidheid tot samenwerken met assistent-trainer(s) en begeleider(s) die deel uitmaken van de staf.
  • Het samenstellen van en geven van trainingen aan de selectiegroep op de dinsdag- en vrijdagavond (19.30 uur-21.00 uur) en het coachen van VV Baarlo 1 op wedstrijddagen (competitie-, beker- en oefenwedstrijden).
  • Bereidheid tot het pro-actief ondersteunen van de Technische Commissie bij het uitvoeren van haar technisch beleid. De Technische Commissie werkt in het samenstellen en uitvoeren van dat beleid nauw samen met de Senioren- en Jeugdcommissie.
  • Pro-actieve houding richting jeugdspelers
  • Bereidheid om incidenteel - op verzoek - een sponsorbijeenkomst of andere VV Baarlo activiteit of vergadering bij te wonen.

Wat wij bieden:

• Een arbeidsovereenkomst van 1 seizoen, met een optie op verlenging.
  • Een overeen te komen salaris passend bij het niveau waarop geacteerd wordt en naar de mogelijkheden van de vereniging.
  • Een gemotiveerde staf, die al jaren betrokken is bij de selectie.
  • Een gemotiveerde spelersgroep, bestaande uit een gezonde mix van jeugdige en ervaren spelers.
  • Een prachtige job bij een leuke, sfeervolle en gezellige vereniging.

Procedure

• Indien je belangstelling hebt, mail dan je sollicitatiebrief en CV naar René Janssen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Je sollicitatiebrief dient uiterlijk 10 april a.s. binnen te zijn.
  • Na een briefselectie worden kandidaten uitgenodigd voor een eerste gesprek met een vertegenwoordiging van het Bestuur en Technische Commissie, waarna eventueel nog een vervolggesprek plaats zal vinden.
  • Uiteindelijk maakt het hoofdbestuur een definitieve keuze en wordt de potentiële nieuwe hoofdtrainer een contract aangeboden.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met René Janssen, voorzitter van de Technische Commissie, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. / 0611538290.

Gerelateerd artikel: Samenwerking met hoofdtrainer Joeri Janssen einidgt aan eind van het seizoen