VV Baarlo heeft in onderling overleg met Joeri Janssen besloten dat de samenwerking na komend seizoen zal eindigen. De jonge, ambitieuze trainer is toegelaten tot de UEFA-A opleiding van de KNVB. Een mooie stap die gezien zijn leeftijd vrij uniek is, maar wel past bij de ambities die Joeri als trainer heeft.

Daarnaast heeft VVV-Venlo besloten om het part-time dienstverband van Joeri om te zetten naar een fulltime dienstverband. Joeri gaat vanaf volgende seizoen aan de slag als trainer van VVV JO-16, blijft hoofd jeugdscouting en gaat diverse nevenactiviteiten oppakken. Helaas valt dit niet te combineren met de werkzaamheden bij VV Baarlo.

Een lastig besluit

Joeri heeft dit besluit met veel pijn in zijn hart moeten nemen:

“Helaas heb ik de lastige keuze moeten maken om na dit seizoen VV Baarlo te verlaten. In de winterstop is mijn situatie richting volgend seizoen dusdanig veranderd. Ik ben toegelaten tot de opleiding UEFA-A Youth bij de KNVB en heb een fulltime contract kunnen tekenen bij VVV-Venlo. Deze extra werkzaamheden zijn niet meer te combineren met het hoofdtrainerschap bij VV Baarlo.

Ik heb een fantastische periode gehad bij de selectie van deze mooie vereniging waar ik als jonge trainer de kans heb gekregen om in te stappen in het senioren voetbal, daarvoor zal ik de vereniging altijd dankbaar blijven!

Ik hoop dat VV Baarlo de ingeslagen weg van de afgelopen jaren ook volgend seizoen kan doorzetten en laten we dit succesvolle huidige seizoen zo goed mogelijk afsluiten.

Ik wens iedereen het allerbeste bij de fantastische vereniging VV Baarlo!”

Op zoek naar een nieuwe trainer

VV Baarlo wil Joeri deze stap in zijn carrière niet ontnemen en gunt hem deze ontwikkeling, een stap die in onze ogen dik verdiend is. Dit betekent dat wij per direct op zoek zijn naar een nieuwe hoofdtrainer die in het nieuwe seizoen 2020-2021 de selectie van VV Baarlo onder zijn hoede wil nemen en wil voortbouwen op het fundament dat de afgelopen jaren is neergezet. De nieuwe trainer wordt daarbij geassisteerd door René Janssen, die onlangs zijn verbintenis aan de selectie heeft verlengd en volgend seizoen voor alweer het 7de jaar verantwoordelijk is voor VV Baarlo 2.

Bekijk de vacature hoofdtrainer VV Baarlo.