05/10/2019 | Panningen - Baarlo: 1-2 (1-1)

Het was deze zaterdag mooi weer voor te voetballen , alle ingredienten waren aanwezig.
De zon een mooi veld en weer de nodige trouwe supporters.

Al in de aanvang van deze wedstrijd kregen we een scoringskans, het was Noud die een afstandschot afvuurde dat echter geen doel trof. Toen Panningen even later een corner toegewezen kreeg maakte zij wel de 1-0.

Maar we lieten onze kopjes niet hangen en gingen door met goed voetbal ook al ging er wel eens een balletje verloren. Het was Guido die met een perfecte voorzet op Fred bij de 2e paal op het hoofd bediende. En dat zijn juist de ballen voor Fred. Met een geweldige kopstoot verschalkte hij de keeper van Kepel. 1-1.

Na de 1-1 gingen we door met goede aanvallen vanuit de achterhoede met in de defensie Roel Grootjans die samen met Ron, Rene en Tom een puike wedstrijd speelden. Maar ook het middenveld ging steeds beter spelen. Ook Art kreeg een scorings kans vanuit een voorzet van Guido, jammer dat Guido even later uitviel door een blessure. Zelfs Tom kreeg nog een kansje om te scoren door een slim boog balletje van Noud.

Zo ging het de tweede helft door met vele kansjes voor Baarlo. O.a. goeie combinatie van Koen en Noud, maar dit schot ging via de lat over. Paasje van Lion, kans Koen en voorzet Art kopbal Lion net langs. Maar alle inspanning werd uiteindelijk beloond met een doelpunt van Lion. 1-2.

Ook was er aan de andere kant nog een goeie redding van onze keeper Jan bij een bal in de hoek van het doel.

Al met al de beste ploeg ging verdiend met de eer strijken en dat waren wij.

Gr. Jo

Aanstaande zaterdag de thuiswedstrijd tegen Irene B, aftrap 17.00u. Spelers uiterlijk 16.30u aanwezig in De Meeren.