21/09/2019 | FCV - Baarlo: 3-2 (1-0)

Over het gehele duel gezien een terechte zege van FCV, dat in dit seizoen diverse nieuwe gezichten in het veld heeft staan. De Baarlo-veteranen liepen eigenlijk de gehele wedstrijd net achter de feiten aan, waardoor het uiteindelijk een nipte nederlaag werd.

Vanaf begin van de aftrap werden we onder druk gezet door FCV. In de 15min.kwamen we toch tot een scoringskans. Het was Rob die een diepe bal naar Mark verstuurde wiens schot op de paal belandde. 5 min later kreeg FCV via de zijkant de bal en een goeie voorzet belandde toch achter doelman Jan ,1-0. De rest van de 1e helft verliep zonder veel hoogtepunten.

In de 2e helft werd met het oog op "meer naar voren" gevoetbald. In de 35e min kwam al een goeie voorzet van Koen bij Bram terecht, die maar net langs schoot. Eventjes later was Koen dichtbij de aansluitingstreffer. Een keer met een stiftbal en eventjes later bij een diepe bal van Lion. Toch kwam de verdiende gelijkmaker door gerommel van Bram. In de 16 van FCV kwam de bal bij Lion en die strafte het slechte verdedigen van de thuisclub af, 1-1.

Toch kwam FCV weer op voorsprong in de wedstrijd. Eerst een goede redding van Jan, toen een bal op de lat. FCV scoorde daarna snel de 2 en 3-1 mede door onverzorgd spel van onszelf. Zo rond de 68 min. scoorden we nog door een snel genomen vrije trap van Danny, die mooi ingeschoten werd door Lion. Eindstand 3-2.

Gr. Jo

Aanstaande zaterdag de 1e thuiswedstrijd; tegen BEVO, aftrap 17.00u. Spelers uiterlijk 16.30u aanwezig in De Meeren.