07/09/2019 | Blerick - Baarlo: 6-1 (4-1)

Vol goede moed en met een goed gevoel na de laatste ontmoeting begonnen we aan onze eerste wedstrijd van het seizoen. Beide teams met een aantal wijzigingen.

In de 3de min. al een doelpoging van Wout. Hierna wat balverlies over en weer. In de 8ste min een knal van Noud onhoudbaar voor de goalie. 0-1.

Blerick werd hierna wat alerter en dat resulteerde in de 16de min. in een grote kans. Mark Verheul (3de doelman!) hield zijn doel vooralsnog schoon en bleef ongeslagen. 2 minuten later echter al was het de spits die in de 16 werd aangespeeld, goed bij de tegenstander wegdraaide en de bal in de lange hoek plaatste. 1-1.

20ste min. diepe bal op de SVB spits die wederom beheerst scoort 2-1. De 3-1 was een foutje communicatie of geen communicatie tussen Ron en Mark, deze kwamen rand 16 met de spits in contact die met een kluts de bal voor zijn linker kreeg en opnieuw scoorde. Dit was niet zichtbaar voor de verslaggever (sorry H.Nelissen) omdat de teamleiding en zijn assisten voor de dugout stonden en is derhalve door de leiding zelf van commentaar voorzien. De 4-1 was een vrije doortocht door de defensie van Baarlo de spits van Blerick scoorde alweer beheerst. Hier was niets tegenop gewassen.

2de helft.

Baarlo komt met 2 wijzigingen uit de catacomben, helaas was het SVB dat meteen weer de score opende. Ditmaal een weggekopte bal die precies voor de voeten van een aanvaller viel en die wist hier wel raad mee. 5-1.

Toch hadden we wel wat kansjes. Helaas was of de doelman of de paal of wij zelf die niet secuur genoeg waren en daarom bleef de teller op 1 doelpunt staan. Om de les compleet te maken werd de laatste goal de 6-1 ook nog gescoord dit op een diepe breedte pass.

De supporters (3x Hay, Fred, Cor, Leo 2x) hebben een doelrijk duel gezien.
Bedankt voor de komst en tot volgende week.

Notulist Hay Nilissen.

Gr. Léon

Aanstaande zaterdag de 2e wedstrijd; wederom een uitwedstrijd in en tegen Grashoek, aftrap 16.30u. Vertrek bij Centraal om 15.30u!

Let op; dit is een wijziging in het programma, in overleg met Grashoek zijn de thuis en uitwedstrijden omgedraaid.