08/06/2019 | Baarlo CorT - Baarlo JanP: 3-2,5 (1-2)

De afsluiting van het seizoen werd zoals gewoonlijk met koffie en gebak gestart waarna we, op een verkleind hoofdveld met doelen op de 16 mtr., aan de match begonnen. Voetballen 9 tegen 9 met een paar nieuwe veteranen die volgend seizoen deel uitmaken van onze veteranenselectie????????.
En 2 trouwe oudere veteranen die de teams aanvulden (Fred G. En Cor T.).

Het was een leuke wedstrijd, die leuk begon en ook zo eindige. Zo weten wij als 'oude veteranen' ook wat we aan de nieuwe lichting hebben. Niet verkeerd was ónze algehele indruk.

Na de wedstrijd was er een heuse BBQ georganiseerd, met dank aan de Meatshop. Er werd (nog geen) afscheid genomen van 2 spelers die volgend seizoen niet meer actief zullen zijn: Leo de Bock en Angelo Gielen. Hiervoor wordt later dit jaar nog een wedstrijd georganiseerd.

Er werd genoeg gegeten en goed gedronken, dit tot tevredenheid van allen die aanwezig waren.

Tot slot nog graag een dank aan allen die zich afgelopen ingezet hebben voor het team alsmede de kantine en kledingverzorging.

Met recht een geslaagd seizoen met alles erop en eraan.

Gr. Léon

Over 2 weken het toernooi in Hinsbeck, Duitsland! We zullen er weer een gezellige dag van maken en oh ja, we gaan ook nog voetballen (7 tegen 7).