23/02/2019 | Venlosche Boys - Baarlo: 4-1 (2-1)

De eerste wedstrijd van 2019 is een feit, zoals wel vaker met maar net genoeg mensen...precies 12.

Met Fred als vervanger van Jan op doel begonnen we aan de klus.

In de 3de minuut een schot op goal, Fred stond precies op de juiste plek. Onze eerste gevaarlijke actie (5 min op de klok) was meteen doeltreffend. Art speelde zichzelf goed vrij en paste breed op Roel die hard inschoot vanaf 8 meter, 0-1. Alweer 3 minuten later een pass van Johan op Art vrij voor de keeper, maar die bracht redding.

De Boys hadden hierna het betere van het spel, wij veel onnodig balverlies. In de 16 minuut de 1-1 na matig spel van ons. In de 18de minuut wederom kans voor Art, maar helaas buitenspel.

Na een kwart van de wedstrijd kregen we nog een paar kansjes. Ook de boys bleken af en toe gevaarlijk. Maar ze kregen een kans door een foutje in de defensie. 2-1. Tot meer doelpunten kwam het niet voor de pauze.

Na de thee zouden we het wel rechtzetten. Met een paar aanvallen die niet verder kwamen dan doelpogingen (van Guido, Rob, Roel, Art en Leon ) moesten we het tot de 60 min doen. Verdedigend was het stukken beter, want ook de Boys deden een duit in het zakje van het aanvallende spel. Die kwamen echter ook niet verder dan de paar kansjes.

De laatste 10 min moesten we verder met 10 man verder wegens een blessure van Léon.

In de 65ste minuut een foute buitenspelval met een kans voor de Venlosche Boys, Fred was echter zeer alert en alleen redde hij de situatie. De 68ste min nog een foute pass in de defensie en Fred kan in eerste instantie nog keren, de 2de inzet van dichtbij is helaas raak. 3-1.

In de laatste minuut toch nog een tegentreffer na een discutabel moment van wel of geen buitenspel. Eindstand, 4-1.

Zelfs net support van; Ralph vd Rakt, Angelo Gielen, Leo Hendriks en last but not least Hay Ewalds konden we het niet bewerkstelligen.
Bedankt heren voor de support.

Na een weekend carnaval is het zaterdag 9 maart weer thuis in de Meeren tegen Belfeldia. Aanvang 17.00 uur

Dit verslag werd mede mogelijk gemaakt door Ralph v/d Rakt en Léon.

Gr. Léon.