06/05/2017 | Baarlo - Venlosche Boys: 3 - 3 (3 - 1)

Vandaag hadden we geweldig weer en iedereen had zin in een lekker potje ballen. Ondanks een paar pijntjes.

We gingen uitstekend van start en na slechts 2 minuten was het Marco die na een aardige combinatie afwerkte. 1-0.

We bleven de Boys onder druk zetten, via hoogstandjes overal op het veld werden de toeschouwers verwend.

Het had niet veel gescheeld of de het was bij een van de weinige uitbraken van de Boys raak geweest, maar we hadden echter een goede 3de goalie gestrikt.

Na 17 minuten was het weer raak. De Boys kregen de bal niet uit de 16 meter en belande bij Fred voor de voeten, die wist er wel raad mee...bam jong. 2-0.

Meteen hierna werden we ietwat slordiger en dat resulteerde in de 19e min tot de 2-1.

Hier en daar onstonden wat kleine schermutselingen die de scheids beheerst oploste.

In de 27e minuut wist Fred weer het doel te vinden, na een mooie voorzet en actie van Guido, 3-1.

De plaatsvervangend leider had het druk met verzorgen en wisselen van spelers die last hadden van pijntjes.

Na de rust had de tegenstander ook gewisseld en hierdoor kregen ze overwicht op het middenveld. Dit resulteerde in kansen, maar door goed keeperswerk bleef het vooralsnog bij kansen.

Na 57 minuten was het dan toch raak, 3-2.

In de 60e minuut werd het zelfs 3-3, door een penalty.

We kregen nog wat kansen, die helaas niet werden benut.

Met 5 minuten extra speeltijd werd de match uiteindelijk afgefloten.

Man of the Match: Luuk Joosten (klasse vervanging als reserve-reserve keeper)

Komende zaterdag de wedstrijd naar 'de Graashook' uit, aftrap om 17.00 uur. Vertrek om 16.00 uur in De Meeren.

Gr. Leon (de Gatenman)