Maandag 7 oktober jl. heeft de maandelijkse bestuursvergadering weer plaatsgevonden. Grotendeels hebben we gediscussieerd over de inhoud van de Algemene Leden Vergadering, die gepland staat voor donderdag 21 november. Maar er zijn ook weer een aantal onderwerpen aan bod gekomen die we graag met iedereen willen delen.

• Vrienden van dag
    Op zaterdag 26 oktober vindt het jaarlijkse uitje plaats van de 'Vrienden van VV Baarlo'. In de middag wordt er een bierproeverij gehouden inclusief een presentatie over het brouwen van bier. Vervolgens staat er vanaf 19.00 uur een frietwagen in De Meeren klaar om de inwendige mens te versterken. De avond staat in het teken van gezellig samen zijn, waarbij er weer gestemd kan worden voor investeringen van het beschikbare budget. Samen met de Werkgroep Vrienden van VV Baarlo is er een mooie lijst samengesteld van investeringsmogelijkheden. Het doet ons deugd dat er veel aanmeldingen zijn voor deze dag. Het belooft een gezellige middag/avond te worden.
  • Joint Forces
    Afgelopen seizoen zijn we het Joint Forces programma gestart met Knooppunt. We hebben al vaker aangekaart dat dit een vervolg krijgt en dat wordt de komende maanden hopelijk ook zichtbaar. Spelers gaan weer getest worden, waarbij beoordeeld wordt of iemand een verhoogd risico heeft op blessures. Daarnaast worden er oefeningen voorbereid die aan de trainers worden voorgelegd om in de warming-up te verwerken. Een en ander heeft door omstandigheden iets langer tijd nodig dan gepland, maar we willen niets gaan overhaasten.
  • Uitstraling kantine
    Afgelopen seizoen hebben we al geïnvesteerd in nieuwe plastic bekers voor de zondagen, als Baarlo 1 zijn thuiswedstrijden afwerkt. Deze bekers zijn bijzonder positief ontvangen en worden nu ook bij evenementen ingezet. Om nog meer uitstraling van onze kantine te krijgen zijn er voor het barpersoneel polo's ingekocht, gesponsord door Automobielbedrijf Peeten uit Baarlo. En binnenkort kan ook de koffie in nieuwe kopjes geserveerd worden. Verder zijn er nog meer wensen om de kantine een nog betere uitstraling te geven, maar dat komt later wel.
  • Teamtractatie jeugdteams
    Zoals mogelijk meegekregen via onze social media kanalen en/of leiders van de jeugdteams, is er op initiatief van de Jeugdcommissie  besloten om de juniorenteams de mogelijkheid te geven om na hun wedstrijd in de kantine gezamenlijk nog even na te kletsen onder het genot van een glaasje fris en iets lekkers. Dit tegen het gereduceerde totaaltarief van 1 muntje per speler/speelster. Hiermee proberen we de teamspirit - en een beetje ook de clubspirit - te vergroten. Wij zijn van mening dat dit allereerst de prestaties en gezelligheid van elk team bevordert en dat dit daarnaast ook ten goede komt van de binding met de club. We weten dat deze actie een beetje tegenstrijdig is met een visie over een gezonde club/kantine Over alternatieven denken we dan ook na. Maar op dit moment vinden wij dit het beste voorstel, vandaar dat we deze actie in ieder geval tot aan de winterstop aanhouden. Als iemand al suggesties heeft voor een 'gezonder' alternatief, geef het door via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Alle ideeën zijn meer dan welkom.
  • Financieel positief resultaat afgelopen jaar
    Over het afgelopen boekjaar 2018-2019 kunnen we, in navolging van het seizoen daarvoor, weer een positief financieel resultaat melden. De exacte cijfers worden gepresenteerd op de Algemene Leden Vergadering van donderdag 21 november. We nodigen hierbij dan ook alle leden uit om deze vergadering vooral bij te wonen.

Verder zijn er geen bijzonderheden te melden vanuit de verschillende commissies. Het seizoen loopt, een aantal kleine issues zijn door de betreffende commissies opgepakt en enkele issues hebben nog de aandacht, ook om eventueel na de winterstop op te pakken.

Mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie die altijd via e-mail doorgeven, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groeten,
Het bestuur van VV Baarlo