"In het kader van open en transparante communicatie, willen wij als bestuur jullie maandelijks op de hoogte brengen van interessante agendapunten die wij besproken hebben. Dit doen we in deze nieuwe rubriek op de website. Hierbij de eerste samenvatting, van de vergadering van dinsdag 14 maart. Wanneer jullie vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag." --- Het Bestuur

 

 

  • Bezetting kantine op zondag. Paul Thijssen en Jo vd Kerkhof hebben de organisatie van de kantinebezetting voor de zondag op zich genomen. Paul is daarbij het eerste aanspreekpunt. Tot aan het eind van het seizoen gaan beide heren alles zo goed mogelijk plannen en alle huidige regels en afspraken bekijken. Voor het nieuwe seizoen worden dan nieuwe afspraken gemaakt over o.a. het gebruik van plastic bekers bij thuiswedstrijden Baarlo1, sluitingstijd kantine op zondag, assortiment in de keuken, etc. Heb je tips en ideeën, spreek Paul of Jo op een zondag gewoon aan.
  • Vanuit de gemeente is er een eerste informatieve bijeenkomst geweest over de ontsluiting Kuukven via de Napoleonsbaan. Voorzitter Jules Dorser is bij deze bijeenkomst geweest en zal namens VV Baarlo betrokken blijven bij toekomstige bijeenkomsten, zodat we als vereniging mee kunnen denken over de ontsluiting van Kuukven naar sportpark De Meeren. Zodra er meer informatie is communiceren we hierover.
  • Op 1 april 2017 bestaat VV Baarlo 90 jaar. Zet alvast in je agenda, jubileum weekend: 16 – 17 september 2017.
  • De Senioren Commissie heeft een nieuw evaluatie formulier gemaakt voor alle spelers en leiders. Een dezer dagen ontvangen alle senioren leden dit digitaal formulier. Het is éénmalig iets meer werk om in te vullen, de gevraagde informatie is nodig om onze vereniging verder te professionaliseren. We verwachten dan ook ieders medewerking, waarvoor alvast dank.
  • De projectgroep ‘Toekomst vv Baarlo’ gaat de komende tijd aan de slag om daar waar er vacatures zijn, de ‘poppetjes’ in te vullen voor alle commissies en werkgroepen, op basis van de nieuwe organisatiestructuur. Doel is om dit voor het nieuwe seizoen helemaal gereed te hebben.
  • Twan Jacobs gaat binnenkort van start met het invulling te geven van de ‘werkgroep scheidsrechters’. Diverse ideeën worden bekeken om het tekort aan scheidsrechters (vooral bij jeugdwedstrijden) op te lossen.
  • Het contract voor de nieuwe kledinglijn wordt binnenkort getekend met de gekozen leverancier. Vervolgens wordt het ontwerp vastgesteld en kunnen de eerste tenues besteld worden. Meer informatie volgt voor het eind van het seizoen.
  • Voor de agenda: afsluiting seizoen senioren, zondag 14 mei!
  • Complimenten aan de ‘Werkgroep Accommodatiebeheer’. Door zelf een aantal werkzaamheden uit te voeren heeft deze werkgroep de vereniging enkele duizenden euro’s uitgespaard. Hulde, binnenkort komen we op een ochtend langs met een stuk gebak voor bij de koffie.
  • Vanaf het nieuwe seizoen gaan we als vereniging elke maand iemand in het zonnetje zetten onder de noemer ‘Vrijwilliger van de maand’. Uiteindelijk zal op de kaderavond 2018 de 'vrijwilliger van het jaar' uitgeroepen worden.

Volg ons

iconfinder facebook 4416093  iconfinder insta 4416094  iconfinder twitter 4416099

Naar boven