Meer informatie over de start van dit project kunnen jullie vinden op de website van Baarlo:

Verslag eerste bijeenkomst formulering nieuw beleid.

Onderdeel van het traject voor het vaststellen van een nieuw beleid is een nulmeting.

Wij vragen jullie dan ook even 10 minuten tijd te nemen en de volgende enquête in te vullen:

Hoe staat het met een Veilig Sportklimaat binnen jouw vereniging?

Graag deze enquête invullen voor eind mei.

Alvast bedankt voor de medewerking.

We zullen regelmatig via de website en social media kanalen van vv Baarlo iedereen op de hoogte houden van de voortgang van dit traject.

Mocht je verder nog vragen hebben, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groeten,
Werkgroep Toekomst VV Baarlo

Sander Bongers, John van Heur, René Janssen, Milou Korsten, Edwin Peeters, Bram Reumkens, Monique Vlieks