Na een uitgebreid onderzoek welk multimediapakket - een totaaloplossing voor diverse media - het beste past bij onze wensen, hebben we begin 2020 gekozen voor het pakket van VoetbalAssist.

Met dit multimediapakket kunnen we de komende jaren onze communicatie verder verbeteren. Het eerste zichtbare onderdeel uit dit pakket is de geheel vernieuwde website, waar we dus gekozen hebben voor een stukje maatwerk. We vinden onze website een belangrijk communicatiemiddel en daar hebben we ook een websitevisie over.

Naast de nieuwe website lanceren we binnenkort ook andere onderdelen van het multimediapakket. Als allereerste de bijbehorende clubapp en gaan we plannen uitwerken om meer met beeldschermpresentatie (ClubTV) te doen in ons clubgebouw. Verder biedt het pakket van VoetbalAssist mogelijkheden om er de nieuwsbrief in onder te brengen en gerichter te communiceren naar de verschillende werkgroepen en vrijwilligers.

Vanaf 10 januari 2020 is deze versie waarop u zich nu bevindt dus niet meer de actuele site van VV Baarlo.

Voor de nieuwste én actuele versie kunt u vanaf 10 januari a.s. hier terecht.