Corona maakt het verenigingen in deze tijd niet echt gemakkelijk. Daarom nu het initiatief 'De grote ClubQuiz' Peel en Maas. Een digitale pubquiz om álle verenigingen in Peel en Maas een financiële steun in de rug te geven! Doe gezellig mee met je team voor VV Baarlo en steun tegelijkertijd de clubkas hiermee!

We roepen de leden op om zoveel mogelijk teams samen te stellen, want dit levert de clubkas dan een heel mooi (en hopelijk groot) bedrag op. Vraag je teamleden, fietsclub, breiclub, wandelmaatjes, familie of vriendengroep en doe mee thuis vanaf je eigen bank (volg hierbij wel altijd de actuele Coronaregels).

Hoe werkt het?

Stel een team samen, volgens de actuele coronaregels, en doe mee. Je kiest per team voor welk bedrag je meedoet en welke vereniging je wilt steunen.Je kunt kiezen uit 4 bedragen, 10, 20, 40 en 60 euro per team. En het mooie is, dit bedrag gaat voor de volle 100% naar de gekozen vereniging. Dus ben extra gul want jouw vereniging kan het goed gebruiken.

De organisatoren Ron Klemann en Christiaan van Roy leggen het nog een keer uit in een promotiefilmpje:

GroteClubQuiz video

Voor meer info kun je ook nog terecht op de Facebook pagina van de grote ClubQuiz . Dus volg de pagina en deel de berichten massaal!Tag ook de verenigingsheld die zeker mee moet doen aan de grote Clubquiz Peel en Maas.

Opgeven kan vanaf nu via De grote ClubQuiz inschrijfpagina.

DegroteClubQuiz banner

Op vrijdag 13 november a.s. zal deze grootse live happening plaatsvinden vanuit een Coronaproof geprepareerde TV-studio. Naast een pubquiz maken ook ludieke challenges onderdeel uit van het programma. Bovendien maakt Rabobank Peel, Maas en Leudal tijdens de clubquiz de bedragen van Rabo ClubSupport bekend.

De presentatie is in handen van Christiaan van Roij en Ron Klemann die jullie in het promotiefilmpje zagen en wordt via livestream in iedere huiskamer uitgezonden.

De grote ClubQuiz Peel en Maas is een maatschappelijk initiatief en mooie samenwerking tussen Spek en Bonen, Vorkmeer welzijnsorganisatie, Rabobank, Inovamedia en Gemeente Peel en Maas.