Onder de noemer sponsoring 2.0 kunnen we ook dit jaar als club weer profiteren van mooie spaaracties in samenwerking met twee van onze sponsoren.

vetebe logo witkader

Net zoals de vorige twee seizoenen is de actie ook weer geldig voor het seizoen 2020-2021. Voor iedere inwoner van Baarlo die zijn/haar huis verkoopt OF een hypotheek afsluit bij onze hoofdsponsor VeTeBe zal een vast bedrag van 150,- euro naar onze voetbalclub gaan.

Ben je dus van plan om je woning te verkopen of wil je een vrijblijvend hypotheekgesprek, neem dan contact op met VeTeBe via mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 077-3262600

Contactpersonen: Tom Ebus en Dennis Reijnhout – www.vetebe.nl

herefordsHerefords fotootje

Ook met Herefords Slagerij uit Kessel hebben we een mooie spaaractie op touw gezet. Herefords Slagerij is sinds enkele jaren aanvoerder (voorheen goudsponsor) van onze club en is sinds dit jaar ook teamsponsor van het nieuw opgerichte meidenteam MO15-1.

Bij Herefords Slagerij kan men terecht voor een breed assortiment vers vlees van Herefords runderen. Vlees dat bekend staat door haar ongekende malsheid. Van complete BBQ pakketten tot de inmiddels populaire bavette.

Bij iedere besteding van € 10,- euro in de slagerij krijgen we als voetbalclub 1 spaarpunt. Na elk kwartaal ontvangt de voetbalclub voor ieder punt een mooi substantieel bedrag. Vergeet bij de aankoop niet te melden dat de aankooppunten voor VV Baarlo zijn!

Adres Herefords Slagerij - Donk 1a - 5995 PL Kessel

Meer info: www.herefords.nl  of bel 077-3031879

MORE TO COME

Volgend jaar medio april / mei staat er nog een mooie Limburgse asperge aktie op stapel met onze Heldense sponsor Teboza. Meer info volgt tzt.

Ben je als sponsor OOK geïnteresseerd in het opzetten van spaaracties of kunnen we als club meedenken met lokale marketingacties; neem contact op met de werkgroep Fondsenwerving

Bron: Werkgroep Fondsenwerving