Van 17 t/m 21 augustus vonden bij vv Baarlo weer de JAKO Voetbaldagen plaats. Dit jaar was dit het voor de 20ste maal dat de Voetbaldagen werden georganiseerd. Reden om dit 20ste jaar feestelijk en kleurrijk te openen.

Onder muzikale begeiding van DJ Tonny Boots werden de teams verwelkomd waarna Lieke Smedts, na het welkomstwoord van jeugdvoorzitter Edward Smedts, de Voetbalweek met een geweldig confetti kanonschot opende.

Deze week namen 130 deelnemers deel waaronder ook het MO17 team waarvoor dit jaar, vanwege de leeftijd, een uitzondering werd gemaakt. Als extra programma onderdeel hadden wij dit jaar 6 wasdrogers (ter beschikking gesteld door Tummers) waarop de deelnemers mochten proberen zoveel mogelijk te scoren, iets wat niet zo gemakkelijk was.

De Voetbaldagen werden vrijdagmiddag symbolisch door Sjef Bongers weer met een ferme confetti knal uitgeluid.

Voor foto's klik hier