Om het seizoen goed te starten, stond voor de jeugd een seizoensopening gepland op vrijdagavond 4 september. Zondag 20 september hadden we gepland als seizoensopening voor de senioren. En op zaterdag 5 september stond de BaolderKubb gepland. Helaas gaan alle 3 de evenementen niet door.

Omdat het organiseren van evenementen op dit moment lastig is, hebben we besloten dat er in de maand september in ieder geval geen evenementen plaats vinden in De Meeren. De corona-maatregelen maken het te lastig. Op dit moment staat alles in het teken van kunnen voetballen. Evenementen zijn helaas even bijzaak op dit moment. We bekijken de situatie van maand tot maand, hopelijk kunnen we weer snel een leuk evenement houden in De Meeren, we zijn er wel aan toe. Maar laten we ons eerst maar concentreren op het voetbal.

De seizoensopeningen gaan dus niet door en worden ook niet verplaatst. De BaolderKubb wordt uitgesteld en we plannen daar een nieuwe datum voor, mogelijk wel pas in 2021. We houden iedereen op de hoogte.