In de editie van 22 juli van weekblad VIA, regio Horst aan de Maas, vonden we dit artikel van dorpsgenoot en voormalig clubgenoot Michiel Hanssen. Een verhaal onder andere over zijn wereldreis (backpacking-trip) die hij samen met zijn vriendin Isa maakte, maar ook over zijn beweegredenen om weer voor Wittenhorst te gaan spelen.

Vriendin Isa Hebben keert weer terug als speelster bij VV Baarlo. Een terugkeer die ook Michiel heel serieus overwogen heeft, maar zijn keuze viel uiteindelijk toch weer op Wittenhorst, de club uit Horst, waar hij al enkele seizoenen speelde. Een besluit dat trouwens ook voormalig Baarlo-speler en voetbalmaatje Frank Peeters (weer) maakte. Ook nadat deze door eveneens een backpacking-trip en korte voetbalstop een poosje uit beeld was als voetballer op de amateurvelden. Dat Frank dit besluit heeft genomen maakte het voor Michiel ongetwijfeld ook gemakkelijker om weer voor Wittenhorst te kiezen. En ook uit sportief oogpunt is het begrijpelijk, daar Wittenhorst een 2-tal niveau’s hoger speelt dan Baarlo en ze bij die club waarschijnlijk ook wat meer in de “watten” worden gelegd. Maar wie weet strijken beide verloren zonen in de nabije toekomst toch weer een keer terug op het oude nest bij VV Baarlo, waar ze zijn opgegroeid en opgeleid en waarschijnlijk ook hun ware voetbalhart ligt.

We wensen hun (opnieuw) veel succes en voetbalplezier nu bij Wittenhorst!

Lees hier het VIA-artikel.

20200722 VIA foto MichielHanssen preview

Bron: weekblad VIA (regio Horst) d.d.22.07.2020