Marco van Haarlem, woonachtig in Helmond, wordt de nieuwe hoofdtrainer van ons 1e damesteam. Onlangs werd de samenwerking officieel bekrachtigd met een éénjarige verbintenis met optie tot verlenging.

20200612 tekenen contract dames trainer MvH
Marco van Haarlem (links) bij het ondertekenen van de verbintenis. (Foto:LenG)

Fanatiek en ambitieus is Marco wel, dat hebben de dames de afgelopen weken al mogen ervaren tijdens de trainingen die Marco al voor zijn rekening nam.

"Komend seizoen moeten we nog aan elkaar wennen, dan gok ik op een plekje in de middenmoot. Maar daarna hoop ik dat we bij de bovenste 3 mee kunnen draaien en over een paar jaar moet dames 1 voor het kampioenschap gaan. Zeker gezien de jeugdige talenten die het team al heeft en die er nog aankomen vanuit de meiden."

Wij wensen Marco en dames 1 heel veel succes komend seizoen, laten we hopen dat de ambities waargemaakt gaan worden.

Bron: Het Bestuur