In memoriam

Met droefheid hebben wij recent kennis genomen van het overlijden van Jan Janssen, voormalig lid en oud-speler van Baarlo1. Enkele dagen na zijn 86e verjaardag.

20200519 Jan Janssen van Stammen overleden

Jan Janssen (in de cirkel) met Baarlo1, een foto gemaakt op het voormalige Sportpark De Berckt in het kampioensjaar 1967-1968..

Jan heeft enkele decennia bij (RK)VV Baarlo in diverse teams gevoetbald, waaronder in de 60-er jaren in Baarlo1. Met dat team, getraind door Venlonaar Theo Holthuysen, werd hij in het seizoen 1967-1968 kampioen in de 1e klasse van de afdeling Limburg. Het hoogtepunt in zijn sportieve periode als voetballer. Deze titel was destijds tevens een grote doorbraak voor de vereniging. Na een verblijf van liefst 21 jaar in de afdeling Limburg  promoveerde het 1e elftal eindelijk naar de 4e klasse van de (landelijke) KNVB. Jan was in dat team een vaste waarde, veelal als verdediger of controleur op het middenveld, die niet te beroerd was veel en nuttig werk te verzetten ten behoeve van het team. Hij blijft in onze herinnering voortleven.

Door de naaste familie is reeds in besloten kring afscheid genomen van Jan Janssen.

Wij wensen zijn echtgenote Toos, kinderen, kleinkinderen en aanverwante familie veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo

Overlijdensbericht: lees verder