Het meiden- en damesvoetbal zit in de lift. Dat merken we ook bij VV Baarlo. Inmiddels mogen we al een groot aantal nieuwe meiden begroeten bij de club.

Op zondag 14 juni houden we een 'girls only training', van 11.00 - 13.00 uur. Meiden tussen 8 en 18 jaar zijn allemaal welkom.

De trainingen worden verzorgd door de huidige trainers van het kampioenselftal VV Baarlo MO17-1. Ze worden daarbij ondersteund door Joeri Janssen (jeugdtrainer bij VVV Venlo) en Maurice Graaf (oud-profvoetballer van VVV Venlo).

Meiden die mee willen doen kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Twijfel niet, alle meiden mogen deelnemen. Je hoeft geen lid te zijn van de club en je hoeft ook niet in Baarlo te wonen. Dus geef je snel op!

20200519 facebook girlsonlytraining