Ons eerste elftal is voor komend seizoen op zoek naar de nodige uitbreiding in de begeleiding. Een mooie kans voor met name jongere personen om ervaring op te doen.

Grensrechter

Voor komend seizoen zoekt Baarlo 1 een vaste grensrechter, voor zowel de uit- als thuiswedstrijden. Een combinatie van meerdere personen is ook mogelijk.

Assistent leider

Voor thuiswedstrijden zoekt Baarlo 1 nog een assistent-leider. De werkzaamheden zijn daarbij heel divers. Omdat we bij thuiswedstrijden naast de reguliere leiderstaken ook de scheidsrechter, tegenstander en daarnaast in samenwerking met bestuursleden ook het  bestuur van tegenstander, KNVB-vertegenwoordigers en mensen van de pers enz. op een gepaste manier willen ontvangen, is uitbreiding zeer gewenst.

Assistent verzorger

Voor uitwedstrijden zoekt Baarlo 1 nog een assistent-verzorger. Volg jij een opleiding fysiotherapie of een sportopleiding? Dan is dit een mooie kans om ervaring op te doen.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Jan Bouten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Twijfel niet en meld je snel!