Helaas zit het voetbalseizoen erop. Dat is erg jammer, maar gezien de coronacrisis is dit natuurlijk de enige juiste oplossing. Gezondheid gaat boven alles. Maar we kijken met plezier uit naar leuke activiteiten, zoals de Jako-voetbaldagen.

17 tot en met 21 augustus

De Jako-voetbaldagen bij VV Baarlo staan voor dit jaar gepland in de week van 17 tot en met 21 augustus. Of de voetbalweek door kan gaan is nog niet helemaal zeker, voor de VV Baarlo Jako-voetbaldagen geldt dat we ons in dit geval zullen conformeren aan de richtlijnen die worden opgesteld door de overheid en het RIVM.

Op dit moment zien we drie scenario’s.

• De voetbaldagen gaan door. Natuurlijk hopen we daar met zijn allen op.
  • De voetbaldagen gaan in afgeslankte vorm door. In eerder instantie werd door de overheid aangegeven dat evenementen met maximaal 100 deelnemers doorgang konden vinden.
  • De voetbaldagen worden afgelast. Iedereen die zich in heeft geschreven en al heeft betaald, ontvangt het inschrijfgeld retour.

Ondanks dat er nog geen 100% duidelijkheid bestaat over het doorgaan van de voetbaldagen bij VV Baarlo, gaan wij natuurlijk door met de voorbereidingen. Om deze zo goed mogelijk te laten verlopen – denk hierbij aan het regelen van drank en eten, benaderen van sponsoren en het regelen van begeleiders – willen we graag zicht krijgen op het aantal mogelijke deelnemers.

Meld je nu aan

Wil jij dus graag meedoen met de Jako-voetbaldagen bij VV Baarlo, geef je dan op! Wacht eventueel nog met het betalen van het inschrijfgeld tot er meer duidelijk wordt. Op deze manier kunnen wij evengoed een goede voorbereiding treffen. Het opgeven voor de voetbaldagen kan via www.sportevents4kidz.nl/jako_locatie.php.

Wanneer er meer duidelijk wordt, en de VV Baarlo Jako-voetbaldagen kunnen doorgaan, wordt vanuit Sportevents4Kidz een mail verzonden met het verzoek om het verschuldigde bedrag te voldoen wanneer nog niet betaald is. Wanneer er wel al betaald is, en de voetbaldagen kunnen onverhoopt toch niet doorgaan, ontvang je het volledige inschrijfgeld retour!

In geval van vragen of onduidelijkheden horen we graag van jullie. Neem in dat geval contact op met Arno van de Eertwegh, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet namens de organisatie VV Baarlo Jako-voetbaldagen.