Het is een bijzonder uitdagende periode waar we met zijn allen in terecht zijn gekomen. De competitie ligt stil, het clubhuis blijft leeg en de Nederlandse voetbalclubs worden net als de maatschappij zwaar getroffen in deze bizarre en onwerkelijke tijden.

supportyourlocalsDe maatregelen die in acht genomen dienen te worden in verband met het Corona virus raken ons allemaal. Zo zijn we op dit moment thuis aan het werk en vinden er geen trainingen en/of wedstrijden plaats. Voor iedereen is dit een spannende tijd, ook voor onze lokale ondernemers. De horeca is dicht, winkels worden steeds minder bezocht en ook andere ondernemers worden getroffen door een terugval van omzet.

Sponsoren zijn van onschatbare waarde voor een vereniging, en dus ook voor VV Baarlo. In deze bizarre tijden willen we onze sponsoren graag wat extra onder de aandacht brengen. Met veel trots kunnen we zeggen dat VV Baarlo een grote, loyale en enthousiaste groep (lokale) sponsoren heeft. Ook onze sponsoren worden vanzelfsprekend getroffen door deze situatie. Wij willen al onze leden dan ook oproepen om rekening te houden met onze (lokale) ondernemers. Door deze crisis ontstaan creatieve initiatieven zoals afhaal- en bezorgmogelijkheden. Ook worden werknemers die thuis zitten op andere manieren ingezet in bijvoorbeeld de gezondheidszorg en doneren ondernemers massaal.

Als leden van VV Baarlo kunnen wij op onze beurt weer de (lokale) ondernemers steunen. Maak bijvoorbeeld zoveel als mogelijk gebruik van de bedachte initiatieven, denk lokaal en bezoek de ondernemers vooral weer op het moment dat deze crisis voorbij is!

SAMEN met onze sponsoren zijn we VV Baarlo, samen maken we voetbal mogelijk!

Let goed op jezelf en op anderen en volg de adviezen op. Blijf gezond, en koop lokaal en ondersteun de lokale ondernemers.

Namens de Werkgroep Fondsenwerving van VV Baarlo.

spandoeken