Eind januari 2019 zijn we serieus gestart met ons instagram account. Onlangs mochten we onze 700ste volger bijschrijven. Begin dit jaar hebben we afspraken gemaakt over onze social media kanalen om meer structuur te houden. Met name voor Facebook, Instagram en het recent opgestarte Snapchat.

Instagram is het ultieme medium om aan de hand van foto’s en videos (waar we nog niet veel gebruik van maken) te laten zien waar VV Baarlo voor staat en wat er allemaal gebeurt bij onze voetbalclub. Inmiddels worden er regelmatig foto’s aangeleverd vanuit onze leden. Hierdoor weten we ons Instagram account actueel en vooral afwisselend te houden. Want bij een voetbalclub gebeurt meer dan alleen maar wedstrijden spelen. En dat kun je allemaal volgen via ons Instagram account.

Volg jij ons nog niet? Vooral doen en adviseer ook je vrienden/kennissen om ons te volgen. Heb je al een account, open je instagram app, zoek ‘vvbaarlo’ en volg ons. Heb je nog geen account, maak er snel een aan (instagram app installeren en een gratis account aanmaken) en ga ons ook volgen. Je zult zien dat je er veel plezier aan beleeft en dat we een bloeiende vereniging zijn.

Hieronder een screenshot van onze laatste berichten, je ziet direct hoe divers de berichten zijn.

collage instagram

instagram thumbnail