Zaterdag 11 januari vertrokken onze dames 1+2 en heren 1+2 naar RKHBS uit Heerlen. Om 9.30 uur vertrokken 2 bussen met de 4 teams, bestuur en supporters waarbij er onderweg nog werd gelunched bij Kasteel Doenrade. Bij RKHBS speelden alle 4 teams vervolgens een oefenwedstrijd op de twee beschikbare kunstgrasvelden op sportpark Imstenrade..

20200111 Selecties daguitstapje RKHBSEr was 2 keer winst voor de herenteams en 2 keer verlies voor de damesteams. En werd de RKHBS-kantine een aantal uren even 'overgenomen', waar de gastheren overigens echt geen moeite mee hadden. Zij hebben kunnen rekenen op nog een mooie kantineomzet op zo'n normaal verloren dag in de winterstop. Op de terugreis naar Baarlo was een tombola georganiseerd in beide bussen. Aansluitend stond de frietwagen klaar op sportpark De Meeren, werd de finaleronde van de tombola afgehandeld, waarna  er nog een mooi feestje werd gevierd in de eigen clubkantine tot ruim na middernacht.

Complimenten aan de 4 teams voor deze prachtige dag, waarbij we best mogen melden dat alles zelf wordt geregeld en gefinancierd. Als club kun je hier alleen maar trots op zijn.

En RKHBS bedankt voor jullie gastvrijheid en personeel Kasteel Doenrade voor de lekkere en smakelijke lunch en prima bediening!

Bekijk de fotoverslagen:

Kasteel Doenrade (by Saillant)- info