Op woensdag 8 januari vond de eerste bijeenkomst van de jeugdspelersraad plaats. 8 enthousiaste jeugdleden, in de leeftijd van 13 tot 18 jaar, gaan actief meedenken over allerlei zaken die voor hen belangrijk zijn. Door goed naar de jeugd te luisteren hopen we de betrokkenheid van deze groep bij de vereniging te vergroten.

De eerste bijeenkomst was een succes; onze jongeren hebben gebrainstormd over wat ze als jeugdleden belangrijk vinden en wat ze allemaal willen bespreken. Daarnaast hebben ze hun mening over de eerste seizoenshelft gegeven; wat gaat goed, wat kan beter. Het is indrukwekkend hoe goed deze jonge mensen hun feedback kunnen formuleren!

De volgende keer staat onder andere op de agenda welke activiteiten de jeugd graag zou willen organiseren en gaan we het hebben over wat in hún ogen een “goede training” is. En in de tussentijd zullen de jeugdcommissie en de technische commissie geïnformeerd worden over de resultaten van deze eerste bijeenkomst.

V.l.n.r. Lieke Smedts, Esmee Gielen, Bien Driessen, Jesse van Soest, Kane Hutjens, Jordi Peeters en Bjorn Crienen. Op de foto ontbreekt Jules Reumkens.

Klik hier voor meer foto's