Tijdens de gezellige Nieuwjaarsreceptie is zaterdagavond 4 januari jl. het nieuwe kalender- en sportjaar 2020 weer op feestelijke wijze ingeluid. Tevens werden er traditioneel weer jubilarissen gehuldigd.

20200104 NJB VVBaarlo 01Na de onvangst van de jubilarissen met koffie en vlaai in het bestuurslokaal  werd de Nieuwjaarsborrel in de clubkantine door voorzitter Jules Dorssers geopend met een welkomstwoord. Voorafgaande aan de jubilarissenhuldiging belichtte hij in zijn Nieuwjaarsrede in het kort de vele memorabele momenten van het afgelopen jaar en sprak hij een dankwoord uit richting alle kaderleden voor hun inzet in het afgelopen jaar en rekende hij ook weer voor 2020 op hun steun en inzet.

20200104 NJB VVBaarlo 02Jubilarissenhuldiging

Daarna was het de beurt aan de jubilarissen. Ditmaal liefst een 19-tal jubilarissen, waarvan er een 4-tal om diverse redenen niet aanwezig konden zijn. Daarbij de jubilaris met het langste aantal lidmaatschapsjaren deze avond, te weten oud-voorzitter en erelid Jeu Bouten. Daarnaast nog de 50-jarige jubilarissen Rob van Bergen en Jo van Wijlick en 25-jarig jubilaris Bart Joosten. Zij zullen terzijnertijd alsnog in het zonnetje worden gezet.

Van de wel aanwezige jubilarissen werden allereerst de 60 jarige jubilarissen Sjaan Vaessen en Herman Stevens door voorzitter Jules Dorssers toegesproken. Nadat zij waren voorzien van de bijbehorende attenties, te weten een luxe rollerballpen met inscriptie en dinerbon, was het de beurt aan de 50-jarige jubilarissenHay Peeters, Giel van Heur, Jan Gielen,  Henk Mertens, Hans Jacobs en Harrie Ewalds. Ook zij werden een voor een toegesproken door de voorzitter en ontvingen de bij behorende attenties, te weten verenigingsspeld, parkerpen met inscriptie en dinerbon,

Voor de huldiging van de 25-jarige jubilarissen nam bestuurslid  René Janssen het woord over, omdat voorzitter Jules Dorssers zelf een van die jubilarissen was en  met hem nog Harry Zeetsen, Jeroen van Wijlick, Paul Melis, Tim van den Heuvel, Miel Timmermans en Mike Spolders. Zij  ontvingen eveneens de bij het jubileum behorende verenigingsspeld, parkerpen met inscriptie en drankpakket.

Voor de dames van alle jubilarissen waren er nog bloemen.

20200104 NJB VVBaarlo 03Party

Na de huldigingsceremonie werd het echte feestje met spetterend vuurwerk geopend. De aanwezigen kwamen tot ruim na middernacht niks tekort wat betreft muziek (door DJ Tonny), drank en hapjes. Kortom alles bij elkaar weer een berengezellig feest met dank weer aan de Werkgroep Activiteiten en alle andere vrijwilligers die hieraan hebben bijgedragen.

Verslag en foto's: LenG

Voor fotoverslag: klik op vuurwerkafbeelding hieronder

20200104 NJB VVBaarlo 04