In memoriam

Met verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden, maandag 30 december, van voormalig bestuurslid Marius van den Broek. Wij houden Marius in herinnering als een toegewijd, aimabel en humorvol mens, die zich in het verleden jarenlang als bestuurslid voor de club verdienstelijk heeft gemaakt.

20191230 Marius van den Broek overleden oud bestuurderMarius maakte van begin 1977 t/m eind jaren 80 deel uit van het bestuur dat onder voorzitterschap stond van Jeu Bouten. Belast met secretariële zaken en de ledenadministratie, Hij was nauw betrokken bij de overgang van de voetbalclub van Sportpark De Berckt naar Sportpark De Meeren eind jaren 70 en bij de  organisatie van het 50-jarig jubileum dat in 1977 op grootse wijze werd gevierd via een meerdaags evenement in een grote feesttent op de Kasteelweide. Het evenement dat in de jaren daarna is overgegaan in de Volksfeesten en dat tot op heden ten dage nog overeind is gebleven. Naar aanleiding van het 50-jarig jubileum van de club werd onderstaande foto gemaakt van het toenmalige bestuur met Marius van den Broek 4e van links.

1977 mei Bestuur RKVVBaarlo

Foto: 1977 ter gelegenheid vanhet 50-jarig verenigingsjubileum

De gezondheid van Marius was de laatste jaren broos en uiteindelijk heeft hij zich na lang verzet gewonnen moeten geven.

Marius, bedankt voor alles wat je voor onze vereniging hebt betekend en de interesse naar het wel en wee van de club die je later nog altijd hebt getoond. Je blijft in onze herinnering en de historie van de club voortleven. Marius is 85 jaar geworden.

Wij wensen zijn echtgenote Lies, kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur en leden van VV Baarlo

Overlijdensbericht