Op dit moment communiceren we via verschillende kanalen. Allereerst natuulijk via de website, die onlangs een aantal dagen offline is geweest maar op dit moment is de website weer stabiel. Ons Facebook kanaal wordt meer ingezet en in januari van dit jaar hebben we ook het reeds bestaande Instagram account serieus aangepakt. Een laatste veelgehoorde wens is uiteindelijk in september van dit jaar opgepakt, de digitale nieuwsbrief. En verder wordt er nog regelmatig via e-mail gecommuniceerd naar een specifieke doelgroep (leiders, trainers, jeugdleiders, vrijwilligers, etc.). En dan vergeten we nog bijna de 'papieren' flyers, posters, raambiljetten en wedstrijdbulletins.

Om nu alle communicatiekanalen goed op elkaar af te stemmen, is er op zaterdag 28 december een bijeenkomst in de kantine op sportpark De Meeren. Lijkt het jouw leuk om de communicatie van VV Baarlo verder te professionaliseren? Dan ben je van harte uitgenodigd om op 28 december om 10.30 uur de bijeenkomst bij te wonen. Ben jij goed in webbeheer, heb je ervaring met het maken van digitale formulieren, kun jij goed teksten schrijven, ben je een kei in social media strategie, kun jij pakkende flyers en posters ontwerpen, heb jij geweldige ideeën om de digitale nieuwsbrief aantrekkelijk te houden, of wil je gewoon graag een steentje bijdragen op welke manier dan ook? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we nodigen je uit voor de bijeenkomst op zaterdag 28 december.

Doel van de bijeenkomst is het uiteindelijk vormgeven van de Werkgroep Communicatie, een werkgroep die de komende jaren een belangrijke rol gaat spelen in de verdere ontwikkeling van onze vereniging. We zien je aanmelding met interesse tegemoet.