20190911 KBO bezoekt VVBaarloIn de kantine werden de ruim 50 deelnemende KBO-leden ontvangen met koffie/thee en vlaai, waarvoor zij overigens zelf een vergoeding betaalden (hetgeen gebruikelijk is bij KBO-fietstochten).

Diverse bezoekers waren al jarenlang niet meer of zelfs nog nooit op ons sportpark geweest. Laat staan in onze nog niet zo lang geleden gerenoveerde kantine. Er waren dan ook van vele kanten complimenten voor hoe onze accommodatie er bij ligt, de inrichting van het clubhuis én ook voor de ontvangst.

Alles verliep dus naar tevredenheid van allen, niet in minst dankzij de inzet van Jo van den Kerkhof die tevens fungeerde als gastheer namens VV Baarlo. Na ca. 45 minuten ging het seniorengezelschap, na eerst op een groepsfoto te zijn vereeuwigd, weer voldaan op weg voor het vervolg van hun tocht.

VV Baarlo heeft zich weer eens van zijn goede kant getoond, Ditmaal aan de ouderen in onze dorpsgemeenschap.

Klik hier voor enkele sfeerfoto's.