Het bestuur heeft derhalve besloten de doelen evenredig over de velden te verdelen en ze ook te koppelen aan een veld. Dit betekent concreet dat ieder team na de training verantwoordelijk  is voor het terugbrengen van de doelen naar een vooraf vastgestelde plek.

We hebben voor de volgende opzet gekozen:

• De beschikbare doelen zijn verdeeld over veld 4/6 en veld 5. Voor de exacte verdeling zie hieronder. Alle doelen van veld 4/6 zijn voorzien van gele tape en alle doelen van veld 5 van blauwe tape. Verder staat hieronder een plattegrond van de trainingsvelden voorzien van een geel en blauw vlak.
  • De afspraak die vanaf heden binnen de club geldt is dat ieder team na de training er zorg voor draagt dat de doelen met gele tape in het gele vak worden gezet en de doelen met blauwe tape in het blauwe vak.
  • Uiteraard mogen de gele doelen ook op veld 5 gebruikt worden en omgekeerd, maar dit dient in overleg te gebeuren en alleen wanneer de doelen na de training in het juiste kleurvak worden teruggezet.
  • Het mag verder duidelijk zijn dat de kabouterdoelen (3m x 1m) buiten onderhavige opzet vallen en na de training altijd teruggezet dienen te worden op de bestaande plek, tegen kleedlokaal 3 aan.

Tot slot wil het bestuur nogmaals benadrukken dat de 2x5-doelen die op veld 2 en 3 staan niet gebruikt mogen worden voor trainingsdoeleinden. Deze doelen zijn namelijk eigendom van de gemeente en mogen conform afspraak alleen voor wedstijden gebruikt worden.

DoelenVeld4en6

DoelenVeld5