Dit jaar besloot de toernooi commissie om het roer eens om te gooien. In plaats van een toernooi op het eind van het seizoen, besloten zij om een toernooi aan de start van het nieuwe seizoen te organiseren. Een ideale manier om als nieuw team en daardoor nieuwe samenstelling ervaring op te doen voordat de competitie begint.
Aan belangstelling was geen gebrek. In totaal deden er 14 JO8 teams, 7JO9 teams en 5 JO10 teams mee aan het toernooi van zaterdag.Op zondag gingen 5 MO17 teams van start.

De toeloop op zaterdag van supporters van de teams, waaronder ook vele opa's en oma's, was enorm. Hierdoor waren al snel alle parkeerplaatsen overvol en moest men noodgedwongen uitwijken naar de openbare weg. Dit mocht de pret niet drukken. Ofschoon de temperatuur als snel opliep naar een aanzienlijke hoogte
bleven de spelers hun best doen om een goed sportief toernooi neer te zetten.
Vanwege de hoge temparaturen had de toernooi commissie voor een aangename verassing gezorgd in de vorm van een ijsje voor alle deelnemers.

Zondag werd het MO17 toernooi gespeeld. 5 MO17 teams speelden, onder een stralend zonnetje, van 10:00 uur tot ongeveer 14:00 uur diverse onderlinge wedstrijden in poule verband. Opmerkelijk was ook hier het vooral sportieve karakter.
Voor foto's <Klik hier>