We zoeken namelijk nog een trainer voor VV Baarlo JO19-1 voor komend seizoen. VV Baarlo JO19-1 traint op dinsdag- en donderdagavond van 20.00 - 21.30 uur en speelt de wedstrijden doorgaans op zaterdagmiddag om 15.00 uur (competitie-indeling voor VV Baarlo JO19-1 is nog niet bekend gemaakt door de KNVB). De laatste jaren is er hard gewerkt aan een goede relatie tussen JO19-1 en de selectie van VV Baarlo, dat willen we graag nog verder doorontwikkelen, samen met de trainer van JO19-1. Dit doen we door regelmatig (deels) samen te trainen en spelers van JO19-1 gaan met grote regelmaat mee met wedstrijden van Baarlo 1 en/of 2 om alvast ervaring op te doen bij de senioren.

Voor deze trainersfunctie hebben we een passende vergoeding. Heb jij interesse? Twijfel niet en ga het gesprek met ons aan, dit geldt ook voor geïnteresseerden van buiten Baarlo. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

VacatureTrainerJO19 1