Openstaande vacatures

• Voor Baarlo1 zoeken we nog een grensrechter, een assistent-leider en een assistent-verzorger. Meer info: lees verder
  • Voor het seizoen 2020 - 2021 zijn we ook op zoek naar een aantal jeugdtrainers voor de ouder jeugdteams. Heb jij ambities in het trainersvak, of wil jij graag werken met jeugd? Neem dan contact op met René Janssen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Open sollicitatie

Wil jij ook je steentje bijdragen bij onze club, in welke vorm dan ook? Laat het ons weten, we hebben altijd wel een geschikte functie. Verschillende werkgroepen kunnen nog wel versterking gebruiken. En ook zijn we altijd op zoek naar trainers en leiders voor al onze teams. Bedenk je dan ook niet en neem contact met ons op, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en van daaruit bekijken we samen wat we voor elkaar kunnen betekenen.