In memoriam
Met droefheid hebben wij kennis genomen van het onverwachte overlijden van oud-Baarlo1-doelman Hub Faassen. Op 72 jarige leeftijd, plotseling en veel te vroeg van ons heengegaan, na een (wed)strijd die niet te winnen was.

20190612 Hub Faassen webfoto

Hub Faassen (in de cirkel) met Baarlo1 op de foto bij Sportpark De Berckt naar aanleiding van het winnen van de beker van de afdeling Limburg (1970-1971).

Hub, afkomstig uit Tegelen maar later tot op de dag van overlijden ook woonachtig in Baarlo, kwam bij Baarlo1 ten tijde dat Theo Beurskens uit Steyl eind jaren zestig hoofdtrainer werd. Met deze trainer maakte hij samen met zijn toenmalige ploeggenoten beginjaren 70 een "gouden periode" door met Baarlo 1.Kampioen en bekerwinnaar - een "dubbel" succes  dus -in de 1e klasse van de Afdeling Limburg (vergelijkbaar met huidige 5e klasse) met promotie naar de 4e klasse KNVB. Daarin werd één sezoen later al weer en met overmacht het kampioenschap behaald en promoveerde Baarlo voor het eerst in de historie van de club zelfs naar de 3e klasse, waar in het eerste seizoen als 3e klasser de titel maar nipt gemist werd. Hub had als vaste en betrouwbare doelman een groot aandeel in deze successen.

Wij wensen zijn echtgenote Anneke, zoon Erik, schoondochter Daisy en kleinkinderen Fayenne en Yoelle, zoon Frank, schoondochter Mirva en kleinkinderen Eliida en Ilari, alsmede aanverwante familie veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo