Ter gelegenheid van het behaald kampioensschap van Baarlo 2 vond in de Meeren op zaterdag 15 juni een jubileumswedstrijd plaats tussen de huidige kampioenen en het kampioensteam van 2008/2009. Onder een stralende zon werd om 16:00 uur afgetrapt waarna de strijd losbarstte. Beide teams gingen vol overgave de strijd aan wat resulteerde in een vermakelijke en sportieve wedstrijd.

Het bleek al snel dat de oud kampioenen langzaam op gang konden komen. Dit werd afgestraft met 4 treffers in de eerste helft voor de huidige kampioenen. Ruststand 4-0.
In de tweede helft werd de strijd iets meer opgevoerd vanuit het kamp van de kampioenen 2008/2009. Ze echter niet voorkomen dat Baarlo 2 uitliep naar 5-0.
Hierna konden de oud kampioenen nog terugkomen naar 5-2. De hoop op een gunstige afloop vervloog echter vrij snel doordat Baarlo 2 met 2 snelle treffers eindstand van liet aantekenen van 7-2.

Na de wedstrijd, voorafgaand aan de receptie konden de spelers aanwezigen genieten van een barbeque.
Van 18:30 u. tot 20:00 u. was de receptie die goed werd bezocht door clubgenoten, ouders en vrienden. Tijdens deze receptie werd door diversen gasten een speciaal woordje gericht tot het team om hen vervolgens te feliciteren.
Aansluitend aan de receptie ging de feestavond van start onder de muzikale begeleiding van de disc jockeys Tonny Boots en Sil Zeetsen.

Voor foto's van de wedstrijd en de receptie/feestavond klik hier (met dank aan Anne van IJzendoorn en Jan Smits)