Het weer supergezellige seizoenafsluitingsfeest, mede gevoed door de (belangrijke) 2-0 zege van Baarlo op Blerick, stond bij aanvang ook in het teken van afscheid nemen en bedanken van een aantal (kader)leden van de club.

20190526 afscheid MatthijsHanssenEen taak die voorzitter Jules Dorssers middels een toespraak met verve op zich nam. Te beginnen met Ruud Nijssen, jarenlang trainer/coach van de dames, én Henk Theeuwen die een aantal decennialang leidersfuncties heeft ingevuld bij diverse teams maar vooral in de laatste jaren bij Baarlo 2. Verzorger Jacques Boonen werd bedankt voor het onlangs eigenhandig fabriceren van twee prachtige houten biertafels die nu staan te pronken op het terras en voor het geven van een (AED) reanimatiecursus aan een groep leden. In kader van veiligheid, met name op het sportpark, niet onbelangrijk! Ook de voetbaldames die gedurende het seizoen vrijwillig hebben uitgeholpen achter de bar en in de keuken werden bedankt voor hun inzet.

Vervolgens werd Matthijs Hanssen, die even daarvoor tijdens de wedstrijd al met een publiekswissel was vereerd, nog even extra in het zonnetje gezet. Hij stopt immers met voetballen bij de Baarlo-selectie, waarin hij ruim een decennialang deel heeft uitgemaakt van Baarlo 1 en daarmee ook mooie successen heeft bereikt. Met als hoogtepunt het kampioenschap in de 3e klasse in het seizoen 2009-2010, waarvan hij nog een mooi boek met verslagen en foto’s ontving. En net als de anderen daarnaast nog wat presentjes en bloemen voor zijn vriendin.

20190526 afscheid trainer RobGeenenAfscheid van hoofdtrainer Rob Geenen

‘Last but not least’ werd officieel afscheid genomen van Rob Geenen met zijn gezin. Na 5 jaar VV Baarlo, voor een trainer best lang dat zegt al veel. Rob gaat een nieuwe uitdaging aan bij een andere club (FC Maasgouw). Ook hij ontving behalve mooie woorden van Jules enkele attenties, evenals zijn echtgenote (bloemen) en hun 3 zoons Jordi, Dani en Timo, die ieder een Baarlo-shirt met eigen naam op de rug ontvingen. Rob nam daarna zelf de microfoon ter hand en bedankte daarna de club en speciaal natuurlijk “zijn” selectie voor de mooie tijd en benadrukte nog eens de uiterst prettige samenwerking met eenieder, in het bijzonder met zijn assistent René Janssen. En gaf terloops ook nog een compliment voor het ingezette beleid en wenste de club veel succes toe voor de toekomst: sportief, organisatorisch en bestuurlijk. De selectie zelf bedankte daarna afgezonderd nog even de trainer en hun begeleiders.

Daarna barstte het feest in alle hevigheid los met dj muziek, drank en bbq en zou nog urenlang doorgaan. Opnieuw een bijzonder geslaagde afsluiting van het seizoen, met dank aan Werkgroep Activiteiten en (kantine)medewerkers!

Voor een fotoverslag klik hier!

Verslag en foto's: LenG