Een trotse werkgroep binnen VV Baarlo is de grondlegger van dit bier, in samenwerking met Brouwerij In De Nacht uit Weert. Naar aanleiding van het eigen speciaal bier, De Derde Hèlf, kwam dit idee tot stand. Deze sterke dubbel is in een éénmalige oplage van 800 flessen geproduceerd. Het alcoholpercentage van dit unieke biertje is natuurlijk 8.00%. De Bospartizaan wordt Paasmaandag 22 april, tijdens de Kastelendag, officieel gelanceerd op de Markt in Baarlo rond 11.00 uur. Daarna is dit unieke biertje in eerste instantie te verkrijgen bij Centraal Baarlo, Maes 21 en Sandton Château De Raay. De initiatiefnemers hebben natuurlijk al kunnen proeven, volgens hen is de Bospartizaan is een echte aanrader!

Wil jij nu in het bezit komen van een exemplaar van dit unieke biertje? Like en deel het bericht op onze Facebook en Instagram accounts. We mogen namelijk 2 exemplaren weggeven. Laat deze kans niet aan je voorbijgaan!

VV Baarlo @ FacebookVV Baarlo @ Facebook

VV Baarlo @ InstagramVV Baarlo @ Instagram

Afbeelding van De Bospartizaan, speciaalbier ter gelegenheid van 800 jaar BaarloJules Dorsers en Niek Stemkens overhandigen een exemplaar aan Piet van der Haas en Twan Smedts van BaarloLeeft