De vrijwilligers die op deze avond extra aandacht kregen waren Bart Donkers (ledenadministratie) en Henk Theeuwen (leider Baarlo 2).

Vrijwilligers

Deze avond werd muzikaal verzorgd door dj's Tonny Boots en Sil Zeetsen. Tijdens deze avond werd een kien ronde gehouden onder aansturing van Harry Huys.
Alle aanwezige vrijwilligers hingen aan Harry's lippen, toen hij de nummers omriep, om een kans te maken op een volle kaart. Hierbij was menigeen zo enthousiast dat ze te graag een volle kaart wilden hebben en daardoor een 'valse kien' hadden. Ze hadden geluk dat tijdens deze avond voor een 'valse kien' geen tegenprestatie moest worden geleverd. Bij een volle geldige kaart mocht de winnaar een eerste keus doen uit de tentoongestelde prijzen.

Na de kien ronde werd een barbeque aangestoken met daarop een reuzepan. Hierop werden door Mike Spolders, Rik Schotman en Bob Theeuwen worsten, hamburgers en shoarma vlees bereid.
Dit viel bijzonder in de smaak bij alle aanwezigen. De avond werd voorgezet met muziek en gratis drank voor alle aanwezigen.

Namens alle aanwezigen willen wij de activiteiten commissie bedanken voor deze zeer geslaagde avond.

Voor foto's KLIK HIER