20190228 Opening PannaveldDaarbij waren ook aanwezig het trio van De Kook Prins Eric en adjudanten Léon en Frank alsmede Prins Gijs en Prinses Fenna van basisschool De Diamant met hun adjudanten Kay en Jasmijn en Prins Teun en Prinses Mare van basisschool De Omnibus.

Het veldje kwam grotendeels tot stand dankzij sponsordonaties en/of inzet van Baarlo Leeft, Vrienden van VV Baarlo, Joris Dings Tuinbeleving, Leon Crienen en de Werkgroep Accommodatiebeheer.

Met name onze jeugdleden gaan vanaf nu en nog vele jaren hierna veel plezier hieraan beleven!

Bestuur en leden van VV Baarlo danken allen die de realisatie van deze wens hebben mogelijk gemaakt!

20190228 Pannaveldje VVBaarlo web