We hadden al een Instagram account maar waren niet echt actief. Dit hebben we vorige week opgepakt en in de eerste week hebben we niet onverdienstelijk succes geboekt. Met een toename van meer dan 100, hebben we inmiddels ruim 270 volgers. Dat is mooi en het geeft ook gelijk maar aan dat Instagram een populair medium is.

Op Instagram plaatsen we niet alleen maar berichten die ook op de website of op ons Facebook account geplaatst worden. Op Instagram gaan we voornamelijk foto's plaatsen van leuke activiteiten die onze leden in relatie tot voetbalactiviteiten uitvoeren. Uiteraard kunnen we daar wel input voor gebruiken. We doen dan ook een oproep aan iedereen die lid is van de club en een leuke activiteit heeft met zijn/haar team of commissie/werkgroep. Stuur ons jullie leukste foto's met een kort uitleg, dan kijken wij of het geschikt is voor ons Instagram account. We mogen onze activiteiten namelijk best laten zien als vereniging, daar is Instagram het meest geschikte medium voor in deze moderne wereld. Je kunt je foto's sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Maar belangrijk, volg ons en blijf op de hoogte van alle activiteiten die binnen VV Baarlo plaatsvinden: https://www.instagram.com/vvbaarlo/

InstagramWebsiteVVBaarlo