Om 11.15 verzamelde de selectie, aangevuld met een aantal spelers van JO19-1 en het 3de, zich bij jongerencentrum Sjiwa. Van daaruit werd de busreis naar Spaubeek ingezet. Op verzoek van Roy Smits, hotelmanager bij Kasteel Doenrade, werd er eerst gelunched bij Kasteel Doenrade. De reis werd vervolgd naar Spaubeek, waar zowel Baarlo 2 als Baarlo 1 een oefenwedstrijd afwerkte. Baarlo 2 wist de wedstrijd te winnen met 0-2, het eerste verloor helaas met dezelfde cijfers, 2-0. Na afloop stond er een zeer verzorgd dinerbuffet klaar voor de gehele selectie. Om 20.00 uur stond de bus al weer klaar om terug te gaan naar Baarlo, waarbij er in de bus een tombola werd gehouden. De dag werd nog geëvalueerd bij Centraal en Café de Zwaan, voor sommigen tot in de late uurtjes.

Al met al een zeer geslaagde dag, die sportief gezien ook als zeer nuttig kan worden beschouwd.

Bekijk hier een uitgebreid fotoverslag en lees het complete verslag op de website van Baolder 2.